25
september
2023
|
12:18
Europe/Amsterdam

Pathé introduceert ‘Club Pathé’: vernieuwd loyaltyprogramma met nog meer voordelen

Samen kijken, ervaren en delen versterkt de totale filmbeleving. Daarom introduceert Pathé vandaag met de tagline ‘Beleef meer met Club Pathé' haar vernieuwde loyalty programma propositie. Met een compleet nieuwe naam en visuele identiteit biedt Pathé een gratis loyaliteitsprogramma dat één plek biedt voor bezoekers om hun tickets te kopen en te genieten van diverse voordelen. Binnen Club Pathé introduceert Pathé tevens als eerste in de bioscoopbranche een flexibele abonnementsvorm die voor ieder wat wils biedt: aan het populaire ‘Unlimited’ abonnement worden ‘Explorer’ en ‘Family’ abonnementen toegevoegd, en kun je gemakkelijk iemand extra toevoegen aan je huidige abonnement.

Vernieuwd programma

In de vernieuwde structuur verschuiven losse initiatieven naar een totaalprogramma en is er geen verschil meer tussen een ‘Mijn Pathé’ account, een loyaliteitsprogramma of abonnementen. Met de introductie van Club Pathé worden deze omgedoopt tot één Club Pathé app.  

Iedereen kan gratis member worden van Club Pathé. Van horrorfanaten tot Marvel-fans en van eens-per-maand kijkers tot elke-dag-film-fanaten. Leden profiteren meteen van leuke voordelen die passen bij hun persoonlijke voorkeur, zoals speciale events, punten sparen voor korting op onder andere popcorn en drankjes en/of webshop items, en unieke filmcontent. 

Nieuwe abonnement proposities

Als onderdeel van Club Pathé worden ook nieuwe abonnement-proposities geïntroduceerd als onderdeel van Club Pathé. Aan de bestaande ‘Unlimited’ en ‘Unlimited Gold’ abonnementen worden ‘Explorer’ en ‘Family’ toegevoegd. De nieuwe abonnementen geven bezoekers respectievelijk de mogelijkheid om te kiezen voor één bezoek aan de bioscoop per maand of eenvoudig familieleden mee te nemen. Alle abonnementen worden uitgebreid met een korting van 50% op Pathé Thuis en zijn eenvoudig aan te passen en te pauzeren. De samenwerking tussen een bioscoopconcern en On Demand platform is compleet uniek in de bioscoopbranche. 

Media plan 

OOH, video, social, influencer content, radio spots en eigen kanalen.

Campagne Partners

Concept : Pathé, DEPT
Creatie materialen: DEPT, DSL Lab en Yune
Media: UM
PR: Coopr
Social: Noah Zeeuw (Creatr B.V.)

Meer info op pathe.nl/clubpathe

Jacques Hoendervangers, Algemeen Directeur Pathé

We streven ernaar om het beste én meest geliefde bioscoopmerk van Nederland te zijn en blijven. Onze bezoekers staan centraal in alles wat we doen en daarom introduceren we met trots en enthousiasme Club Pathé, om nog beter aan te sluiten op hun behoeften en hun bioscoopbezoek nog specialer te maken. Club Pathé draait om het samenkomen van filmliefhebbers om nieuwe herinneringen te creëren, want samen beleven we meer.

Over Pathé

Pathé is het eerste en grootste bioscoopmerk van Nederland, in Parijs opgericht in 1896 door ware pioniers op gebied van film: de gebroeders Pathé. Hun doel was om de wonderlijke wereld van film met zoveel mogelijk mensen te delen. Pathé is in Nederland zowel uit als thuis marktleider op het gebied van filmbeleving in de bioscopen en via transactional video-on-demand (TVOD). Pathé Theatres heeft in Nederland 30 locaties, inclusief het Koninklijk Theater Tuschinski, met 253 zalen en 1.900 medewerkers. Het bioscoopmerk biedt in de zalen een breed filmaanbod en livestreams van o.a. opera, gaming en concerten in innovatieve technieken zoals IMAX, 4DX, Dolby Cinema, en faciliteert business events. Via Pathé Thuis kunnen filmfans ook in het comfort van hun eigen huis van de beste films genieten. Met dit alles creëert Pathé bijzondere belevingen in de unieke sfeer van de bioscoop én in de vertrouwde omgeving van thuis.