Pathé en ShoutOut.vip gaan langdurige samenwerking aan
Persoonlijke videoboodschappen van BN’ers voor bioscoopbezoekers Pathé
Na een succesvolle pilot eerder dit jaar gaan Pathé Theatres B.V. en ShoutOut.vip een langdurige samenwerking aan. De komende maanden verzorgt het videoplatform ShoutOut.vip honderden persoonlijke videoboodschappen van bekende Nederlandse acteurs speciaal voor members van het loyaltyprogramma Pathé All Stars.
Met de samenwerking wil Pathé haar All Stars members op verschillende momenten en gelegenheden verrassen met unieke, persoonlijke videoboodschappen van bekende Nederlandse acteurs. ShoutOut.vip verwacht haar naamsbekendheid te vergroten en de positie als marktleider in Nederland te verstevigen.
Pilot
In februari van dit jaar draaiden Pathé en ShoutOut.vip een succesvolle pilot. Acteur Tygo Gernandt nam ruim 250 persoonlijke videoboodschappen op voor Pathé All Stars members, waarbij hij ze feliciteerde met hun verjaardag.
Doron Kurz, Commercieel Directeur Pathé: “Wij zijn bij Pathé altijd op zoek naar unieke manieren om onze bezoekers te verrassen en om bijzondere bioscoopherinneringen te creëren. Dat doen we in onze bioscopen met onze diverse filmprogrammering, met campagnes en met het loyaliteitsprogramma All Stars waarbij bezoekers kunnen sparen voor kortingen en leuke acties. Met de ShoutOuts kunnen we onze All Stars member ook thuis verrassen met een mooie persoonlijke boodschap waardoor hun verjaardag nog meer een feestje wordt.”
Samenwerking
De samenwerking tussen Pathé en ShoutOut.vip wordt de komende maanden ingevuld met honderden ShoutOuts per maand van verschillende bekende acteurs voor onder andere verjaardagen van Pathé All Stars members en persoonlijke uitnodigingen voor premières.
Ferri Somogyi, co-founder van ShoutOut.vip: “Met de videoboodschappen van onze VIPS bereiken we duizenden bezoekers van Pathé, die regelmatig naar de bioscoop komen om daar hun favoriete acteur te zien, iemand die zij bewonderen. Als we iets hebben geleerd afgelopen jaren, is het dat de ShoutOuts voor onze gebruikers meer zijn dan alleen een videoboodschap. Het is een waardevolle herinnering, vaak ontvangen op een bijzonder moment, van iemand waar zij fan van zijn. Dat vergeten ze nooit meer.”
Vernieuwd platform
In juli lanceerde ShoutOut.vip haar vernieuwde platform: ShoutOut 2.0. Het merk heeft een nieuw logo en de website is voorzien van een volledig nieuw design. Ook de backend is aangepast, zodat het voorbereid is op de groei die ShoutOut.vip hoopt voort te zetten, nationaal én internationaal.
Op het platform van ShoutOut.vip zijn naast Tygo nog ruim 350 andere ‘VIPS’ te vinden, zoals handbalster Estavana Polman, F1 coureur Nyck de Vries, acteur Harry Piekema en zanger Douwe Bob.
Pathé is het eerste en grootste bioscoopmerk van Nederland, in Parijs opgericht in 1896 door ware pioniers op gebied van film: de gebroeders Pathé. Zij hadden als doel om de wonderlijke wereld van film te delen met zoveel mogelijk mensen. Pathé heeft in Nederland 30 locaties, 253 zalen en 1.900 medewerkers, inclusief het Koninklijk Theater Tuschinski. Pathé is daarmee marktleider en biedt de meest ultieme bioscoopervaring voor iedereen. Door het brede filmaanbod, livestreams van o.a. opera, sport en gaming, de nieuwste technieken zoals IMAX, 4DX, Dolby Cinema en ScreenX, en business events, creëert Pathé bijzondere en onvergetelijke bioscoopverhalen voor families, vrienden en prille liefdes.